Facebook Google Plus Kontakt

FAQ

Poniżej podaję kilka powodów dla których warto powierzyć ewidencję księgową i podatkową do prowadzenia przez  biuro rachunkowe. Przekazując prowadzenie spraw księgowych i kadrowych do biura rachunkowego AS Spółka Jawna możesz oczekiwać:

1.    obsługi przez specjalistów z zakresu rachunkowości, podatków i ubezpieczeń

2.    w razie pomyłki - naprawienia szkody, gdyż biuro jest ubezpieczone od skutków swoich błędów

3.    oszczędności, ponieważ nie musisz utrzymywać pokoju dla księgowych, kupować wyposażenia, oprogramowania, literatury specjalistycznej, organizować szkoleń, itp.

4.    ciągłości obsługi nieprzerwanej chorobą czy urlopem zatrudnionego księgowego/księgowej

5.    elastyczności w działaniu, gdyż biuro dostosuje się zarówno do zwiększonej ilości pracy jak również ewentualnego zmniejszenia jej nakładu

6.    ceny uzależnionej od nakładu pracy, a nie ilości etatów

Cena obsługi księgowej zależy od  rodzaju prowadzonej ewidencji, wymagań Klienta oraz nakładu pracy, np. ilości dokumentów                

Każdemu naszemu klientowi w ramach świadczonych usług doradzamy bezpłatnie.                    

Kontrole z Urzędu Skarbowego bądź ZUS mogą być przeprowadzone w siedzibie biura rachunkowego. Za każdym razem służymy naszą wiedzą i doświadczeniem.

Wiemy jak rozmawiać w czasie kontroli i jak odpowiadać na zadawane pytania, by całość przebiegła szybko i sprawnie. Często obecność podatnika podczas kontroli nie jest obowiązkowa.

Tak. Zapewniamy płynne i niezauważalne przeniesienie danych.  W przypadku zmiany biura rachunkowego pomagamy również w dopilnowaniu, aby trafiła do Państwa pełna, wymagana prawem dokumentacja rachunkowa.

Dokumenty do biura można dostarczyć w następujący sposób:                           

- dowóz dokumentów do biura przez Klienta,                                                                                                  

- przesyłka kurierem/pocztą,                                                                                                                  

- odbiór dokumentów w biurze Klienta                                                                                                      

Wybór  zależy od Państwa. 

Za ewentualne popełnione błędy z tytułu wykonywanej umowy odpowiedzialność ponosi biuro i jesteśmy z tego tytułu stale ubezpieczeni. Jednakże od czasu rozpoczęcia działalności  nie byliśmy zobligowani do korzystania z posiadanych polis.

Obowiązki naszego Klienta są określone  w zawieranej z naszym biurem umowie. Najważniejsze z nich to przygotowanie na czas dokumentów oraz regulowanie w terminie zobowiązań budżetowych oraz wobec naszego biura. Zakres obowiązków Klienta jest ograniczony do niezbędnego minimum.

Informacja o zobowiązaniach podatkowych jest przekazywana drogą telefoniczną, poprzez e-mail lub osobiście przekazujemy te informacje zgodnie z ustaleniami z klientem.

  • Biuro rachunkowe As Sp. j.
  • Biuro rachunkowe As Sp. j.
  • Biuro rachunkowe As Sp. j.
  • Biuro rachunkowe As Sp. j.
  • Biuro rachunkowe As Sp. j.